073-3745144

| אודות המשרד |

משרד עורכי דין אולשביץ דריי ושות' ראשיתו בשני בחורים צעירים וחרוצים שהכירו אחד את השני בשנת 2008 במסגרת התמחותם בכונס הנכסים הרשמי משרד המשפטים בחיפה.

בתום ההתמחות ולאחר קבלת רישיון עריכת הדין כל אחד פנה לדרכו והמשיך את דרכו המקצועית אגב צבירת ניסיון כשכירים במשרדי עורכי דין מובילים בתחומי חדלות הפירעון והליטיגציה המסחרית.

בשנת 2011 נפגשו שוב עורכי הדין אולשביץ ודריי ויחד החליטו לייסד ולהקים את משרד עורכי דין אולשביץ, דריי ושות'.

צעד אחד צעד, עקב לצד אגודל, משרד עורכי דין אולשביץ דריי ושות' גדל והתמקצע ולאחר טיפול באלפי לקוחות לאורך השנים הפך להיות מוביל בתחומיו ומעניק ללקוחותיו את הידע והמומחיות שלו בשילוב טיפול מקצועי ומסור של הצוות.

משרדנו ממוקם בקריית הממשלה בחיפה, הסמוך להיכל בתי המשפט. יחד עם זאת, לאורך השנים משרדנו פועל בכל רחבי הארץ, בהתאם לדרישות לקוחותיו.
משרדנו מספק שירותיים משפטיים במשפט האזרחי – מסחרי, על רבדיו השונים ובדגש על התחומים דיני פשיטת רגל חדלות הפירעון ההוצאה לפועל , הסדרי החובות לעסקים ויחידים, ליווי חברות ובעלי עסקים, ייצוג בסכסוכים מסחריים וכספיים בבתי משפט לרבות הגנה על זכויות מעסיקים ועובדים.

משרד עורכי דין אולשביץ דריי ושות' הנמנה עם יוצאי הכונס הרשמי במשרד המשפטים חרט על דגלו להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי ואיכותי ללא פשרות ובד בבד לפעול בנאמנות ובמסירות ומתן יחס אישי.
משרד עורכי דין אולשביץ דריי נלחם ללא לאות לשמירה על זכויות לקוחותיו והגנה עליהם בבתי המשפט ולשכות ההוצאה לפועל, בין אם זה יחידים ובין אם זה חברות ועסקים.
מצד אחד של המתרס המשרד שומר ומגן על חייבים ונתבעים אשר זכויותיהם נרמסים שאינם מודעים להגנות הקיימות להם בחוק ובפסיקה .

מהצד השני של המתרס המשרד פועל ללא הרף למצות ולתבוע את זכויותיהם של התובעים והזוכים על ידי שימוש בכל הכלים המשפטים העומדים לטובתם בדין.
עורכי הדין במשרד עורכי הדין אולשביץ דריי מנוסים בהופעות בדיונים משפטיים, הן בבתי המשפט והן בפני הרשמים בלשכות ההוצאה לפועל.

ניסיון הרב שצברו עורכי הדין במשרד אושלביץ דריי לאורך השנים בעת שייצגנו: נושים מוסדיים ולקוחות פרטיים (הן בבתי משפט והן בלשכות ההוצאה לפועל) והיכרותם את הנהלים הפנימיים במוסדות הללו, משמשים להם לעזר רב כאשר אנו מופיעים כיום משני צידי המתרס.

בנוסף למפורט לעיל משרד עורכי דין אולשביץ דריי לאורך השנים תמיד נטל חלק בתרומה לקהילה, אם זה במסגרת עמותת שי"ל – שירות ייעוץ לאזרח ואם זה במסגרת טיפול משפטי בתיקים של עמותת קו לעובד.

| צוות המשרד אולשביץ, דריי ושות' - משרד עורכי דין |

צוות המשרד
אולשביץ, דריי ושות'
משרד עורכי דין

עו"ד ארז אולשביץ

שותף ומייסד

עו"ד קובי דריי

שותף ומייסד

בת חן אבדנילוב

טרום מתמחה

זוהר גוזלן

מנהלת משרד

”התמדה והרצון לנצח יובילו אותך להצלחה“

Napoleon Hill

יצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

×